15. februar 2011

Hverdag

I dag skulle jeg egentlig på jobb, men det ville ikke kroppen, den mente nemlig jeg brukte litt for mye krefter i helgen og ville ha litt mer tid til å slappe av. Så da ble det som kroppen ville.
Skal ikke klage for de siste to månedene har formen vært veldig bra, kanskje bedre enn på et par år! Får vel fortsette å gjøre ting på samme måten som nå og håpe at det fortsetter, jobbe like mye, trene bittelitt og være sosial så mye jeg orker!

Så, istedenfor å deppe over alt jeg ikke alltid får til, var jeg glad for at vi hadde en super tur i helgen, og for at jeg faktisk gjorde en del husarbeid i går og handlet mat til hele uken. I tillegg fikk jeg gjort ferdig et album i Iphoto, ryddet i bildeskuffen og organisere det som lå der og begynte å sortere ut nye bilder til nye Iphoto album!

Fikk til og med gjort litt i dag, to klesvasker er ferdig og nesten brettet, hjemmelagde rundstykker står på kjøkkenbenken og lukter nydelig sammen med enda en porsjon med chocolate chip cookies som skal serveres i besøk på lørdag. Gjett om det er god lukt i huset nå!


Har forresten endelig fått tak i saksbehandleren min på NAV og fikk avtalt et møte om to uker, tror hun er litt opptatt! Så får vi håpe de er litt mer samarbeidsvillige og kan holde det de lover!

Nå skal jeg kose meg med resten av den nye Gossip Girl episoden, mens jeg tenker på alt jeg får til, og ikke det jeg vil men ikke får til!

Ha en super kveld!

1 kommentar:

  1. Bra, Synnøve! Fortsett sånn - vær positiv! Så herlig å lese altså, ble skikkelig glad :D Å være postitiv og tenke positivt er virkelig nøkkelen til en god dag. Og tenke på det du får til, istedenfor det du ikke får til, er å trampe janteloven ned UNDER bakken! Keep up the good work. Stolt av deg :)

    SvarSlett