4. februar 2011

Helg!

Ja, da var det enelig helg! I dag står det taco på menyen, vet om en som gleder seg veldig til det, han kunne spist taco hver dag uten å bli lei ifølge ham selv!

Fikk lyst å legge ut noen flere bilder her på bloggen, merker selv at bloggene jeg leser blir enda mer interessante med litt bilder innimellom! Vi har jo et ganske greit speilrefleks liggende, må bare huske å bruke det mer!
Øystein har tatt bilder av all snøen som har komt i vinter! Skikkelig vinter kan være utrolig vakkert! Nå er det ikke fult så fint ute, snøen holder på å smelte, og da samler all grusen og støvet seg på toppen! Men heldigvis forsvinner det nå, is og slaps er noe dritt! Kom vår, du er hjertelig velkommen!






Etter at alle juleblomstene var kastet på dør hadde jeg så lyst på litt farge og vårstemning inne. Disse blomstene har trøstet meg i flere uker allerede!
Denne kaktusen fikk jeg av pappa til bursdagen min for ett år siden, tror den har stått i blomst helt siden da! Popper opp nye blomster hele tiden!


Har endelig kjøpt album til fotografbildene fra Bryllupet vårt. Vi har venner som er veldig flink til å ta bilder og brukte to av dem som fotografer. De gjorde det til og med helt gratis!
Var innom fotobutikken i Søgne, og de solgte ut alt i butikken fordi den skal legges ned. Fikk begge disse fotobøkene for 120 kroner! Så nå må vi bare bestemme oss for hvilke bilder som skal inni.
Det hvite albumet er jo litt stort så der skal vi bruke litt store og gøye bilder. Det lille svarte albumet er det ferdiglaget passepartout inni, så der blir det mer klassiske bryllupsbilder!
Da har jeg et prosjekt å holde på med i helgen!

Har også begynt å lage reiseinnlegg for hver plass jeg har vært! Kan ta litt tid, men legger ut etterhvert som jeg blir ferdig!

Takk for alle kommentarene dere har lagt igjen i det siste, de lyser opp min hverdag!

3 kommentarer:

  1. Koselige bilder! Minner meg om at jeg må få kjøpt meg noen blomster! Ser meg rundt og har EN orkide! (og den står jo der år inn og år ut ;) ) Oy, der så eg en orkide til, hehe..
    Men en ting eg la merke til: kaktus fra pappa til bursdagen i fjor. Kom til å tenke på kaktusene han kjøpte med hjem fra oslo! Godt minne det :)

    SvarSlett
  2. Ja det hjelper virkelig med blomster! Men orkideer er jo veldig fine de også! Det blir nok det neste jeg kjøper, har en som det kommer 2 greiner på nå, men det tar litt tid før den står i blomst!

    Kan ikke huske at pappa kjøpte med kaktus til oss fra oslo, kan bare huske han kjøpte godteri til bursdagen min, sånt som vi ikke hadde i Bergen da, store slanger og sommerfugler og sånt! hehe, merkelig hva vi husker!

    SvarSlett
  3. Oi, her var det skjedd mye siden sist... Skal si du har blogga. Mange gode tips å få med seg her. Å ja, fiine blomster. Våren i Norge er virkelig fantastisk :)

    SvarSlett