1. januar 2010

litt redd...

Akkurat nå er jeg litt redd, redd for hvordan fremtiden ser ut, redd for om jeg noen gang blir helt frisk igjen, redd fordi jeg vet så lite om hvordan livet blir. Har tenkt en del de siste timene og lest en del om andres erfaringer med NAV og ME og det ser ikke lyst ut. Håper bare jeg kan få kranglet til meg lønnstilskudd i noen år til så jeg har en sjanse til å se hvor mye jeg greier å jobbe, og ikke minst så vi har økonomi til at Øystein kan fullføre studiene! Mister jeg lønnstilskuddet ser jeg ikke hvordan Øystein kan fortsette å studere..men vi krysser fingrene!
Er også veldig spent på når jeg får time på Haukeland. Min mor fikk bekreftelse på henvisning og time relativt fort(dvs ca 3-5mnd fra bekreftelsen), jeg venter fremdeles på bekreftelsen, men håper den kommer snart, og jeg håper jeg får time før sommeren, vil så gjerne få bekrefter/avkreftet om det er ME.

Nå MÅ jeg legge meg, vi er avlastere denne helgen og Øystein er ikke helt i form. Heldigvis står han tidlig opp i morgen, men det er under 7 timer til jeg må opp og bytte med han, og under 7 timers søvn er ikke nok for meg om dagen. I tillegg bruker jeg nok litt tid på å sovne i kveld, litt for mange uløste problemer i hodet...

Forresten, God nytt år! Håper for min del at det blir bedre enn 2009...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar