1. mai 2012

Nettshopping

De siste årene er jeg blitt relativt god på å shoppe på nettet. Så og si alt av hud- og hårpleie bestiller jeg fra nettbutikker, men også mye annet. Mange av fjorårets julegaver ble bestilt på nett, og en del av det vi trengte til leiligheten bestilte vi på nett.

De siste dagene har jeg brukt opp bursdagspengene mine nettop på nettshopping. Jeg kjøpte ny kniv, Mac selvfølgelig (Familien er jo tross alt Applefans/Macfans), jeg kjøpte sminkekoster fra Sigma, utrolig myke og gode, og en hårolje.
I dag fikk jeg for første gang feil produkt tilsendt, men jeg kjøpte via amazon.com og de har så god service så det blir nok ikke noe problem. Tidligere i år bestilte vi minianlegg til Iphonen derfra, men pakken ble stjålet. Vi ringte amazon og de sendte ny med en gang! Snakk om service!

Gøy med nye ting!

Grunnen til at jeg skriver dette så sent er at jeg holder på å bestile 4 fotobøker via Iphoto. Jeg fikk penger i julegave siden vi skulle flytte hit til USA og de brukes nå på fotobøkene jeg har jobbet leeeenge med.

Album 1 starter helt tilbake til sommeren 2007 og album 4 slutter med flyttingen til USA.
Helt siden jeg var liten har jeg elsket både å lage og å se i album, og hjemme i Norge ligger resten av albumene våre med bilder fra da jeg var yngre som jeg har tatt selv, og bilder helt fra jeg og Øystein ble kjærester (i kronologisk rekkefølge selvsagt. hehe).
Jeg GLEDER meg til å fortsette rekken med flere album som er litt mer oppdaterte enn de forrige! Det er veldig greit å ha alle bildene på macen, men jeg er av den typen som synes bilder gjør seg best i album!

Hvis noen vil se er det bare å ta turen innom skytterveien når vi kommer hjem, jeg viser gladlig frem!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar