8. mai 2012

Pakker i posten!

Da jeg kom ned til inngangsdøren i dag (her blir all post, inkludert pakker levert på døren) lå det 3 pakker og ventet på meg!
I en var det mineralpudder, en annen var et smykke jeg kjøpte på ebay, og i den tredje en av de 4 fotobøkene jeg bestilte. Av en eller annen grunn fikk jeg 2 dagers shipping på den siste boken jeg bestilte, altså den nyeste av de, og den ble levert i dag!

Boken var veldig fin, passe stor og bildene gjorde seg utrolig godt på papir. Jeg fant bare en liten feil, og det var noe tekst på et bilde jeg nesten hadde fjernet slik at det bare stod en I igjen. Men bildet er av min kjære svoger Ingolf med finlandshette på (julegave), så det passer jo sånsett. Hehe
Innpakning

Forside

Smykket er jeg også fornøyd med, passe langt, det eneste er "trebiten" som jeg trodde det var, den er i plastikk og ser ganske falsk ut. Så den bytter jeg ut hvis jeg finner noe som passer! Kanskje jeg finner en liten trebit i skogen?!?

Ellers venter jeg som sagt på de 3 andre fotobøkene + 8 ting jeg har kjøpt på ebay. Så de neste ukene blir det spennende å hente posten!

Øystein fikk også pakke, på grunn av at GoPro kameraet vi kjøpte hadde rusk på linsen og vi måtte bytte det fikk han velge ut en ekstra utstyrspakke, en slags sele man fester rundt overkroppen som man kan feste kameraet på. Supert å bruke når vi skal snorkle, stå på ski, seile, sykle osv. I dag brukte vi det når vi testet ut baseballutstyret vi kjøpte i New York i går. 2 hansker, ball og balltre!

Hvis du vil lese mer om New York turen kan du gjøre det på bloggen meg og Øystein har sammen: familienthorsheim.

I dag er det 3 uker og 3 dager til vi drar på ferie, og 59 dager til vi er hjemme. Vi har hatt 2 "visninger" av leiligheten i dag, altså folk som vil leie den når vi flytter ut. Vi har ordnet en grei avtale med husverten at han kjøper møblene våre for 400$, ca 1/3 av det vi betalte. Tidligere fikk vi inntrykk av at han ikke var interessert i å kjøpe noe som helst, så det var supert at det ordnet seg slik! Nå slipper vi å styre med annonser og salg rett før vi skal dra på ferie!

Øystein har sin siste eksamen i morgen, men han er ikke akkurat veldig nervøs. I helgen leste han bittelitt og i dag har han lest et par timer. En skrifltlig eksamen her er vel mer som en tentamen i Norge. Han skal ha 2 stk som varer 2 timer hver.

Vi koser oss og nyter hverdagene her borte og ser frem til litt "ferie" her i området med litt turer inn til New York. Vi har fremdeles en del ting vi vil se, så for at vi ikke skal få et superhektisk program når vi er tilbake her noen dager i Juli prøver vi å gjøre mest mulig nå! Er på en måte en veeeldig lang ferie vi er på, blir nok litt merkelig å komme hjem igjen!

God uke til dere! Nyt dagene uansett om de er grå eller solfylte!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar