2. mai 2012

Litt mer nettshopping

Det er ikke slik at man "får nok" av nettshopping, det er vel heller stikk motsatt at man bare skal se på det, og det, og det. Spesielt med ebay, der kan man virkelig bli hektet.

Ebay oppdaget jeg for noen år siden, man kan finne mye bra, men også mye billig skrot! Det tar ofte litt tid å finne fram til det man faktisk vil ha, her gjelder det å bruke riktige ord når man søker.
De siste dagene har jeg gått litt bananas på ebay.com, men heldigvis har det ikke gått så hardt utover lommeboken. Jeg kjøpte 2 nye klokker til den nette sum av 90kr for begge, jeg har også kjøpt et smykke til 24kr.
Akkurat nå byr jeg på 6 andre øredobber/smykker og håper jeg vinner uten at prisen går så alt for mye opp!

Men, så har jeg funnet et smykke jeg har forelsket meg helt i, det er bare det at jeg akkurat brukte opp resten av bursdags/julegavepengene og det koster litt mer enn jeg har samvittighet til å bruke på et smykke til meg selv, akkurat nå er det på salg til 102$. Det er et annet smykke som ligner, som koster halvparten og som også er veldig fint, men jeg greier bare ikke å "glemme" det andre.

"billig" og fint!
Fiiiiint! Men så var det prisen da!

Men, men, man kan ikke alltid få det man vil ha! Skulle jo oppdaget dette før bryllupsdagen...hehe...søren og! Øystein sitter og åpner en pakke akkurat nå, vi han kjøpte nettop GoPro HD Hero for de som vet hva det er. Så kanskje jeg kan "rettferdiggjøre" kjøp av smykke med å si at han fikk jo videokamera! Spørs om det funker!

Over til en annen nettside jeg vil tipse dere om, de har veldig mye fint i alle prisklasser, tror den er noe ala epla.no i norge hvis dere er kjent med den, nettadressen er: www.etsy.com .


Nå får jeg vel jobbe litt og få fokuset over på andre ting. Så får jeg ta en oppdatering på ebay senere! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar