26. desember 2011

Jul!

I år ble jeg tatt på sengen av julen, det har kanskje noe med at jeg var dårlig den siste uken før, og spysyk dagen før julaften! 

Vi feiret sammen med min familie hjemme hos mine foreldre. Vi spiste tradisjon tro pinnekjøtt, utrolig godt! 
Vi lot de minste åpne gavene sine først, og da de var i seng var det de voksnes tur til å åpne gaver. Vi fikk en del pengegaver da vi ønsket oss penger til turen, men jeg fikk også selbuvotter som jeg har hatt så lyst på i mange år! 
Alt i alt var det en veldig koselig julaften.
1. Juledag spiste samme gjengen som kvelden før sen frokost hos mine foreldre! Kakao, krem,  hjemmelagde rundstykker, eggerøre, laks, roastbiff, sild, rørte jordbær...you name it! 

Kvelden i går gikk med til å rydde og pakke. Fjellet med bananesker vi hadde hentet ble brukt opp, må hente mange flere i morgen! 
I dag skal vi i julebesøk til Min bror og konen, før vi får besøk her hjemme! 

Håper dere også har hatt en finfin jul! 
Jeg nyter tiden sammen med familien ekstra mye i år siden vi skal reise. Under 4 døgn igjen nå, helt vilt!!!

Hele gjengen rundt middagsbordet!

Søster Marte og Mamma Inger

Svoger Alex

Meg og Timmy, alltid gøy med barnegavene!

Øystein og Timmy

Svoger ingolf

Bror Jostein, Nevø Leo, Niese Mathilde og Mamma 

Søster silje

Silje vinner magekonkurransen 
Mathilde har fått låne en Iphone og er superfornøyd! 

Pappa Per

Dessert!

Fornøyd med gavene!

Som seg hør og bør i en Johnsenjulefeiring ble det litt tullegaver. Hva med en drillhårbørste?

 

1 kommentar:

  1. Sååå koselig , og ja, en kjempekjekk julaften-:) utrolig glad i alle barn , sviger barn og de nydelige små... Er så takknemlig og stolt. Mamsen.

    SvarSlett