5. oktober 2011

Klappe på skulderen...

Noen ganger er det lov å være stolt av seg selv, og noen ganger skal man være stolt av seg selv.
Jeg føler jeg nå har grunn til å være litt stolt av meg selv:
Jeg trente styrke forrige mandag og torsdag, og gikk tur onsdag og søndag. 
Denne uken trente jeg styrke på tirsdag og gikk tur i dag i regnværet, men regnet gjorde meg ingeting, det var faktisk litt deilig! 
Føles så godt å ha gjennomført de treningsøktene jeg vil, så håper vi ryggen også synes det er godt etterhvert! 

Hvis du så på Puls på nrk på tirsdag fikk du med deg at hele programmet handlet om hvordan å leve sunt og blant andre var Sigurd Stubsjøen gjest. Han snakket en del om det å rose seg selv når man gjør sunne valg, som f.eks å skryte av seg selv når man ikke faller for fristelsen å spise sjokoladen i skapet. 
Så nå går jeg rundt og klapper meg selv på skulderen når jeg er flink! Så får vi håpe at det hjelper!
Kan anbefale dere å se hele programmet, det ble snakket om mye interressant, trening, lavkarbo, lavkalori osv. Programmet kan du se her.

Så også et annet veldig interresant program på tv i går og det handlet om E stoffer, noe jeg har vært veldig skeptisk til. Det viser seg at mangen av e-stoffene er naturlige og kanskje ikke e-stoffer er like negativt som vi har trodd? 
Programmet kan du se frem til 10.10.2011 her.

I morgen går turen til Bergen, halv syv på morgene kommer mamma og pappa og henter meg. Endelig skal jeg se Øystein igjen etter en uke alene her i huset!

Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar