18. oktober 2011

Borte bra, hjemme best!

Kom hjem igjen fra jentetur på søndag, hadde en kjempe koselig langhelg!

Vi bodde på Best Western Carlia hotell i Uddevalla, fin by, men ikke akkurat verdens navle.
Fredag gikk vi rundt i Uddevalla, tok oss ikke mange timene å utforske hele byen! Men det ble god middag på en koselig italiensk restaurant rett ved hotellet.
Lørdag utforsket vi Trollhättan. Ikke verdens navle det heller, men mye koseligere enn Uddevalla. Vi gikk rundt i noen timer før vi dro til et stort kjøpesenter i nærheten.
Ble kjøpt en del julegaver og alt for mye godis! Må virkelig være flink til å bare spise snop på lørdagene fremover!
Min nevø Leo som var med viste seg fra sin beste side de siste dagene. Han er virkelig en solstråle, man trenger ikke jobbe så hardt, egentlig trenger man ikke gjøre mer enn å se på han så får man et STORT smil tilbake! Herlig! Han var en fornøyelse å ha med på tur!

Nå er det tilbake til hverdagen med jobb og trening.
Får forresten prøve Lovefilm helt gratis i 2 måneder nå. Jeg meldte meg inn som Buzzador for lenge siden. Å være en Buzzador vil si at man får teste produkter og tjenester helt gratis over en viss periode, og så må man gi en tilbakemelding på hva man syns.
Jeg hadde egentlig glemt hele greiene, men så fikk jeg tilbud om å prøve Lovefilm.
Lovefilm går ut på at man for en fast sum hver måned kan leie så mange dvd/spill/tv-serier som man vil. Man betaler kun det faste månedsbeløpet, ikke noe ekstra for porto osv.
Det tok bare en dag fra filmene var sendt til jeg hadde de i postkassen, utrolig effektivt! Nå har jeg akkurat sendt tilbake 2 filmer, så får vi se hvor lang tid det tar å få nye!
Utvalget av filmer er enormt! Vi vurderer faktisk å fortsette med dette etter prøveperioden!

Hvis du vil sjekk dette ut, klikk her.

Hvis du lurer på mer om Buzzador, klikk her.

Ha en fin uke alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar