17. august 2011

Tilbake til hverdagen...

I dag var første skikkelige hverdag etter sommerferien. Øystein måtte tidlig på skolen og jeg satt på til jobb, ble faktisk hele 10 timer på jobb i dag! Nå er jeg endelig ajour med alt jeg skal gjøre, skal prøve å holde det sånn heretter!

Jeg må innrømme at jeg har sett frem til at hverdagen skal begynne igjen. Jeg liker at ting er forutsigbare og i den vante rutinen, det er også noe eget med frihelgene som blir veldig satt pris på!
Den største "bonusen" med at sommeren er over er at vi nærmer oss USA avreise! I skrivende stund er det 134 dager til vi drar, gjett om vi gleder oss!
Vi har enda ikke bestilt biletter eller ferie eller fikset visum, men vi har fremdeles ikke fått den endelige bekreftelsen fra skolen. Det ser ut som det kan ordne seg greit med utleie av hus, bilen selger vi om et par måneder (er ikke avhengig av pengene, det gjør det litt lettere) og så er det bare småting vi må ordne! Er faktisk mest bekymret for hva vi skal pakke med oss! 23 kg hver er ikke akkurat så mye for et halvt år!

Må bare tipse dere om noen deilige kjeks jeg lagde forleden. Oppskriften fant jeg selvfølgelig på passionforbaking.no

Flere bonuser med at høsten kommer : levende lys, bøker, sitte inne og høre på regnværet, kunne fyre i peisen igjen, høstmat og nydelige høstfarger!

Håper du har en fin onsdagskveld enten du er ferdig med sommerferie eller ikke!




1 kommentar:

  1. Ønsker dere en god høst!!
    USA-turen høres kjempe spennende ut!
    Klem

    SvarSlett