26. august 2011

Opptur!

Endelig går det rett vei (sett bort ifra ryggen som ikke henger helt med).

Jeg jobber som normalt igjen, det vil si ca 1 dag i uken, og jeg har fremdeles litt overskudd til andre ting!

Fikk endelig en positiv telefon fra nav, de godkjenner aktivitetsplanen min med opphold i USA! Det gjør livet vårt mye enklere det neste året!

Denne helgen er vi avlastere, på timeplanen står husarbeid og sofakos!

Ønsker dere alle en god helg!

Bilder fra tidligere i uken da det var fint vært:

Frokost på terassen!

Bobbie

Høsten er ikke så langt unna!


Fikk dette av de siste som leide huset!

Siste krampetrekket fra sommeren!






2 kommentarer:

  1. Koselig Synnøve!!! Flott at det ordnet seg med den videre planen neste år!

    SvarSlett
  2. Ja, endelig fikk jeg det jeg har rett på! hjelper å ikke gi seg!

    SvarSlett