20. august 2010

Reise!!!!

Da skal jeg plutselig ut å reise litt igjen! Mine foreldre dro på ferie på mandag, og min bror med familien kommer etter på søndag.
Mine supersnille foreldre syns at jeg trengte en ferie, så de spanderte flybillet på meg!
De kjører nedover mot Kroatia nå, jeg møter de i Split på onsdag og kjører hjem igjen med de etter halvannen uke. Den eneste plassen jeg vet vi skal til er Split, Kroatia, så dette blir spennende! Det er noen år siden jeg var på biltur sist, så jeg gleder meg kjempe masse!
Siden vi giftet oss har ikke meg og Øystein vært fra hverandre mer enn ca en uke på det meste, vi får se hvordan det går!

Så nå går jeg og drømmer om sol, varme, strender, god mat, shopping og kos med familien!

Sånn ellers:
På onsdag var jeg hos Nevrologen for å ta blodprøver og spinalvæskeprøve. Det gikk ganske greit, selve prøvene var ikke så vonde, det værste var da han trykket på ryggen min for å finne ut hvor han skulle stikke. I går kjentes det ut som at noen hadde gitt meg et par slag i ryggen, men i dag kjenner jeg så og si ingenting!
Nevrologen mener jeg har en atypisk depresjon, men hvordan kan jeg ha en depresjon uten å være særlig deprimert? Og når jeg blir deprimert er det p.g.a at formen min er dårlig og jeg tenker for mye på alt som ikke har gått så greit de siste årene. Jeg har vært skikkelig deprimert tidligere, så jeg kan med sikkerhet si at jeg ikke er det nå! Men jeg orket ikke begynne å snakke med han om det, formen min var ikke på topp den dagen, og det er heller ikke han som skal stille diagnosen min.
På tirsdag skal jeg ha møte med Nav og time hos fastlegen. Greit å bli ferdig med det før jeg drar, håper bare jeg får igjennom det vedtaket nav allerede har lovet meg!

I går hadde vi filmkveld sammen med Karoline&Thomas og Therese&Peter, skikkelig koselig! Vi så den nye Karate Kid filmen, den anbefales absolutt!
Tidligere på dagen møtte jeg Elisabeth til lunsj på Frk. Lyng, vi satt og prata i et par timer, hadde ikke møt hverandre siden før sommeren!

Vi har visst vært ganske sosiale den siste uken, for på lørdag hadde vi en gjeng her på kvelds, Karina&Lars, Maria&Kai+lille Timon også var Karolin&Thomas innom en tur!
Ikke ofte vi har så mye besøk!

JA, jeg har endelig greid å få Øystein med ut på tur...hehe...men han var ikke helt fornøyd, det gikk visst litt for sakte for hans del! For det er ikke nok å gå fort, her skal man jogge/løpe så mye som mulig for å trene "skikkelig". Jeg er glad i deg Øystein uansett om du ikke vil gå tur med meg! (du var veldig flink som hjalp til med husarbeidet i går)

God helg til dere alle! Vi skal ha en rolig kveld i kveld, og være barnevakt for min brors unger i morgen ettermiddag/kveld!
I dag står det hjemmelaget pizza på menyen, gjett om Øystein ble glad når han så det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar