12. august 2010

Utvidelse av kjøkken!

Ikke så alt for lenge etter at vi flyttet inn her begynte jeg å drømme/planlegge utvidelse av kjøkkenet...og nå har jeg endelig fått det ferdig! Vi kjøpte et skap og en skuffeseksjon fra ikea i Bergen, og benkeplate på strai slik at vi fikk lik den vi allerede har!
Her kommer litt bilder av kjøkkenet, og et par av stuen, syns jeg måtte skryte litt, var så ryddig og fint her i dag!

Før:



Etter:

Har ikke fått kjøpt barstoler enda, planen er at vi skal ha 2 stykker på siden med bokhyllen.


Spisestue:

Stue:

7 kommentarer:

  1. Er blitt sååå fint:) Stolt av dokke....

    Mamsen.

    SvarSlett
  2. Ja vi e superfornøyd! Blir nesten mer og mer fornøyd ettersom dagene går og vi ser kor praktisk det e!

    Va veldig koselig å bo hjemme igjen, va nesten litt rart å dra hjem til oss sjøl, føltes så naturlig å bo med dåkkar!
    Men no får du vel sove litt bedre...hehe...

    SvarSlett
  3. Thats one cool sauna you got there...but I dont understand why you put a microwave oven there? Dunno!? :D

    Haha...looks REALLY nice! Be blessed...

    SvarSlett
  4. Sauna???haha...
    It´s not a microwave, it´s a coffe maker! The kind that grinds the coffe beans! Øysteins birthday present, you should come and try it out!

    We think it looks nice to, so thanx!

    Hope Finland is treating you well!

    SvarSlett
  5. SÅ fint det var blitt!!! Flinke! Men det vel kanskje du Synnøve som tegner og forklarer, tenker jeg...

    SvarSlett
  6. Tusen takk Jorun! Er nok meg som har planlagt ja, men jeg var også med på å "bygge" kjøkkenet! Tror faktisk jeg har satt sammen mer ikea møbler enn Øystein!

    SvarSlett
  7. Nice :) Gleder mæ til å komme å se :) Er klar for å komme en tur snart!

    SvarSlett