7. mars 2012

...og det går opp og det går ned

Det gjør desverre det fortsatt. De to siste ukene har vært tøffe, men nå ser jeg litt lys i enden av tunnellen.
Denne nedturen var ekstra ille, psyken min fikk seg en skikkelig trøkk. Og da er det ikke lett å holde humøret oppe, all positivitet forsvinner og man sitter der med en mørk og tung sky presset ned over hodet!

Heldigvis har jeg en god ektemann og en veldig forståelsesfull mamma som hjalp meg gjennom de tyngste dagene. Jeg er heldig!

Nå ser jeg frem til Øysteins ferie i neste uke, vi skal nemlig ut å reise. Hvis du har fulgt mer her en stund er det nok en ting du har fått med deg, og det er at jeg ELSKER å reise! Det er vel grunnen til at vi er her i USA i utgangspunktet!

Men nå må jeg se å få begynt på min neste bok, jeg henger litt etter på nyttårsforsettet mitt akkurat på det punktet. Jeg har bare lest 1 bok til nå i år, The Distant Hours av Kate Morton. Bokanmeldelse kommer!

Nå skal jeg begynne på The hunger games. Har hørt så utrolig mye om den serien, så nå har jeg kanskje litt for høye forventninger. Dere får oppdatering underveis!

Ellers går det relativt bra med nyttårsforsettene, jeg går tur hver dag (bortsett fra en dag i begynnelsen der jeg glemte meg bort), jeg spiser sunnere (har jo kuttet ut sukker), og jeg prøver å nye dagen så mye som mulig, hvertfall de gode dagene!

God helg til dere alle! Skal prøve å gjøre min best mulig, tyvstarter i morgen med Mutemath konsert!!!

3 kommentarer:

  1. Kjekt å følge med :-)
    Liker den nye layouten av bloggen din og kjempe fint profilbilde!

    Klem

    SvarSlett
  2. ehem... det skulle vel stå klem marte...
    er ikke så anonym.

    SvarSlett