24. mars 2012

The Forgotten Garden

Dette er en bok jeg leste for rundt ett år siden, men jeg oppdaget nå at jeg har glemt å skrive bokomtale om den!

The Forgotten Garden av Kate Morton er hennes 2 roman som handler om en eldre dame som ankom alene til Australia på et skip når hun var liten. Barnebarnet hennes, Cassandra, arver et hus i England av henne når hun dør, og hun begynner å nøste opp i fortiden til sin Mormor, blant annet ved at hun oppdager en hemmelig hage som ingen egentlig vet hvorfor er skjult!

Boken er vellskrevet som alle bøkene til Kate Morton, men jeg vil si at dette er den beste hun har skrevet.
Jeg har tidligere skrevet om hennes første bok, The House at Riverton som jeg ikke ble fulgt så oppslukt av.
En rød tråd i alle bøkene hennes er at gamle hemmeligheter blir avdekket av yngre familiemedlemmer.

Dette er en bok det er vanskelig å legge fra seg når man først begynner på den!
En koselig og lettlest bok man lett blir glad i!

Anbefales på det varmeste!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar