8. april 2012

6 års Bryllupsdag

I dag har vi vært gift i 6 år, tiden flyr! Heldigvis har det siste året vært "lettere" enn flere av de andre, så får vi håpe den fortsetter på den måten!

Akkurat nå er Øystein ute og kjøper mat til oss, jeg våknet nettop etter en ettermiddags"hvil". Desverre er det ikke sånn at kroppen min skjønner at dette er en spesiell dag og oppfører seg fint. Det siste døgnet har jeg sovet over 18 timer, så planene våre om å gå ut og kose oss i dag gikk litt i vasken! Et godt eksempel på at livet med ME ikke er så ufoutsigbart, og kanskje derfor jeg drar det litt langt når jeg først har gode dager!

Så i dag vil jeg gi en STOR takk til Øystein som holder ut med meg og prøver å hjelpe meg så mye som han kan! Jeg kunne ikke funnet en bedre mann enn deg!
Jeg Elsker deg!


1 kommentar:

  1. Gratulerer så masse med dagen deres litt på etterskudd! Husker jo datoen deres kjempegodt, og satt og snakket om alle bryllupsdatoene det året med Peter forrige uke...allikavel glemte jeg å sende mld. Men gratulerer så masse!!!
    KJedelig når kroppen ikke samarbeider, vi opplevde det samme når vi for noen uker siden skulle feire 10år sammen - kroppen min streika og alle planer gikk i vasken :( Det er jo ikke så mye ant å gjøre enn å bare høre på kroppen og hvile... Godt du har Øystein som er tålmodig og som steller med deg :) Håper dere fikk en fin kveld sammen tross alt.

    Så gøy å lese om besøket deres fra norge! Leste på den andre bloggen au, og det er utrolig gøy å se bilder av dere 2 - dere ser veldig godt ut begge to! Blir gøy å treffe dere igjen i juli gitt :)

    SvarSlett