23. juli 2011

Tragisk

Det er bare så ufattelig tragisk det som har skjedd, ord kan ikke beskrive det vi alle føler. I dag har jeg gått rundt og følt meg tom, bare helt tom!

Har lest mye om det som har skjedd og sitter igjen med en takknemlighet for at jeg ikke er en av de som har opplevd dette på kroppen.

Det er mye meninger som surrer rundt, mye sinne, frustrasjon og frykt og det skjønner jeg godt. Et terroragrep er ment for å skape netttop det!  Men mer enn noen gang før er det nå vi må stå sammen og vise at vi ikke lar oss knekke så lett.

Det var noe som kom med et godt eksempel med to veldig forskjellige måter å reagere på:
George W. Bush, 9/11: "We're gonna hunt you down." Jens Stoltenberg, 7/22: "We will retaliate with more democracy"

Vi har alle et ansvar nå, og ta vare på de rundt oss og ikke la dette ødelegge landet vårt!

Mitt hjerte strekker seg ut til alle de pårørende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar