8. juli 2011

Mamma 50 år!

På onsdag fylte min mor 50 år og det feiret vi skikkelig!
Meg og søsknene mine + inngifte hadde stelt i stand skikkelig bursdagsfest!

Vi spiste på Luihn restaurant først, kristiansands beste restaurant! Maten smakte helt fantasitisk og alle var super fornøyd, inkludert bursdagsbarnet som har villet gå der lenge!

Etterpå dro vi hjem til min bror og spiste kaker, hadde taler, bildefremvisning og pratet masse. Vi hadde invitert et vennepar av mamma og pappa fra Bergen uten at mamma visste det, hun ble skikkelig overrasket og glad!
Veldig gøy å kunne gjøre noe ekstra for Mamma, hun er alltid så flink til å stille opp for oss!

Litt på etterskudd: Gratulerer med dagen verdens beste Mamma!

Bilder fra dagen:

Jubilanten

Meg, Svoger Alexander og søster Silje 
Svigerinne Maria, bror Bjørnar og Tante Anne Karin

Nesten hele gjengen

Svoger Ingolf og Alex


Nydelig middag! 
Mommor Audny

Bror Jostein

Nevø Leo med crazy eyes!

Min kjære Øystein og Leo

Daniel, kompis av min bror Jostein


Maria hadde laget blomsteroppsatser!

Gaveåpning!

3 kommentarer:

  1. "Alt var veldig fint, og alle var veldig fine... eh, og Leo var litt morsom! Og plakaten vår er der!"

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en fantastisk flott dag. Er så utrolig glad i, og stolt av hele gjengen :-) Og plakaten Niklas og Anna, den gjorde farmor veldig glad.

    SvarSlett
  3. Anna og Niklas: hehe, ja Leo var litt rar den kvelden! Tror han var alt for våken! Og plakaten måtte jo selvfølgelig få være med, den var jo så fin!

    Anonyme Mamma: Bare hyggelig! Vi gjorde det for å vise deg hvor mye vi setter pris på alt du gjør og er! Vi er jo så glad i deg, men husker ikke alltid å si eller vise det!

    SvarSlett