24. april 2011

Påske!

For et vær vi har denne påsken. Temperaturen har lagt mellom 15-20 grader med sol fra blå himmel! Nydelig!
Viks har vært på besøk denne uken og skal være her neste uke og vi har gått flere turer!
Jeg har vært avlaster denne helgen mens Øystein tok seg en tur til 50års bursdag i Bergen.

Forrige helg var vi på ferie i egen by. Scandic hadde spesialtilbud for noen uker siden, så jeg bestilte hotell til 300 kroner natten inkludert frokost!
På fredag var vi i bursdag til nevø Niklas som ble 6 år, så var det rett inn på hotellet for å kose oss.
Lørdagen var det strålende vær, så vi lånte sykler av hotellet og syklet rundt på odderøya og i byen. Kjempe koselig!
Så ble det middag på bakgården bar, kjempe godt, kan virkelig anbefale Idaho pleasure, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har spist det! Øystein anbefaler burgerne de har!
Vi gikk på kino og hadde hele kinosalen for oss selv, litt rart!
På søndagen var det barnedåp for niese Mathilde i Frikstad kirke, med middag og kaker hos Svoger Alex sine foreldre. En kjempefin dag og vellykket helg!

I dag drar jeg til Paris for å feriere litt med mine foreldre og min bror med familie. Det har vært over 25 grader der nå, håper det holder seg til jeg kommer ned! Gleder meg veldig!

Fortsatt god påske til dere alle!

1 kommentar:

  1. hørtes skikkelig koselig ut med hotell-ferie :) så bra at dere prioriterer skikkelig kjærestetid! håper du har det supert på Europa ferie! eller har du kommet hjem?

    SvarSlett