7. april 2011

5 års Bryllupsdag!

I dag, 8.April 2011 er det hele 5 år siden jeg giftet meg med verdens beste mann!
På tross av sykdom og motgang er vi lykkeligere enn noen gang!
Vi vet at hverdagen ikke er bare bare, men vi vet også at kjærligheten oss imellom er sterkere enn nedturene!

Mange mener at tingene som gjør at man i begynnelsen faller for hverandre, er de tingene man ender opp med å irritere seg over. Dette er delvis sant, det er ikke alt som er like sjarmerende nå lenger, men, Øysteins evne til å komme med de rareste kommentarene, at han blir så barnslig overlykkelig når favorittbandet kommer med en ny sang, at han blir like irritert hver gang jeg vinner i et spill, at han ikke greier å lyge til meg og begynner å smile for så å bli irritert for at jeg alltid vet når han lyger, at han begynner å "danse" til en helt random sang, at han alltid ler like hjertelig når vi tuller med hverandre, at han lever med følelsene utenpå kroppen det er ting jeg fremdeles elsker!

I løpet av disse 5 årene har vi lært at det er viktigst å sette pris på de helt vanlige dagene, men også å ha dager der man gjør noe spesielt og bare er kjærester!

Jeg har mimret litt om dagen vi giftet oss, og så gjennom albumet jeg har laget. Der har jeg blant annet limt inn talen Øystein holdt, og det siste han sa til meg, et selvlaget sitat" fikk tårene til å presse på:

"En mann kan samle seg rikdom og makt, men hva er vel det å bli kjent for, satt opp imot, å kunne gå til graven med en kone som fremdeles vet: Han elsket meg mer enn alt"

Jeg er ikke en person som vanligvis er veldig klissete, men i dag må jeg bare si det:

Øystein Thorsheim, Jeg elsker deg!

Minner fra dagen vi ble mann og kone:






7 kommentarer:

  1. Takk for en god start på dagen :-) !!

    SvarSlett
  2. Då eg leste siste setningen høyt for mamma, feis Leo,han syntes vel det var litt klissete, hehe. Eg derimot syntes det var veldig koselig lesestoff :)
    klem- Marte

    SvarSlett
  3. Tenk 5 år -:)Gratulerer så masse.....

    Dokke er så gode, og et forbilde på mange områder,for mange..
    Ønsker året som kommer blir en oppfyllelse av drømmer ,og opplevelser i massevis. Det fortjener dokke.
    Veldig glad i dokke.

    Mamsen, og svigermamsen.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen!
    Ønsker dere alt det beste for årene som kommer!
    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer dere 2 :) håper dere får feira skikkelig i helga!!

    SvarSlett
  6. Tusen takk alle sammen!

    Marte: hehe, Leo vet å si det! Skal advare han neste gang så han kan holde for ørene!

    Renate: Vi skal feire i dag med å ta i bruk grillen for første gang i år, også skal vi til Danmark i morgen!

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse med dagen :) For et utrolig fint, koselig og klissete blogginnlegg (det er sunt med litt kliss, hehe ;) ) Kos dere masse med feiringen, både på terrassen og på danmarkstur! klem

    SvarSlett