31. januar 2011

Oppmuntret!

Tusen takk til alle som har lagt igjen kommentar, ikke ofte jeg blir så glad når jeg åpner mail inboksen!

Jeg fant nettop ut at jeg kan se besøks statistikk her på bloggen min, har ikke fått det med meg før nå!
Har til tider lurt på om det i det hele tatt er noen som leser bloggen, det fikk jeg bekreftet nå! Bare i dag har jeg hatt over 50 sidevisninger, så nå ligger jeg her på sofaen og er i veldig godt humør!

Mamma var her på lunsj (min frokost), og vi hadde det kjempe koselig. Etter at hun gikk har jeg fått gjort litt husarbeid og sett litt på økonomien. Jeg skrev jo i forrige blogginnlegg at jeg er litt ekstrem på systemer og organisering, det gjelder økonomien også!
Jeg har laget budsjett for hver måned ut året, i tillegg fører jeg regnskap for hver måned som går slik at vi ser hvor pengene egentlig blir av! Jeg har jo selvfølgelig satt opp budsjett for USA turen også! Og det ser ut til å gå veldig bra med alt!
Når den ene er student og den andre får minstelønn fra Nav må man planlegge!

Nå må jeg vel begynne på middagen snart, Øystein er sikkert ihjelsulten når han kommer hjem fra praksis!

Avslutter med et sitat som jeg synes er så bra:


"Du er modigere enn du mener, sterkere enn du tror og lurere enn du later som."
Kristoffer Robin til Ole Brumm


4 kommentarer:

  1. Var veldig koseli med lunsjen :)

    Er så takknemlig for at vi får nyte godt av din utrolige sans for system og orden,og jobben du gjør. Betyr mer enn du kanskje tror :)

    Dokke er kjempeflink med planlegging og sparing!!! Unner dokke å få gjennomføre drømmer og planer, det er vel fortjent.

    Klem fra den ikke så anonyme mamsen.

    SvarSlett
  2. Hey Synne!

    Hadde ikke peiling på at du hadde en hjemmesiden! Daniela fortalte det i går, så nå har jeg lagt deg inn på bokmerker under mappen "Blogger". Preikes! Hils til din kjære husbond.

    Klem
    Felipe

    SvarSlett
  3. Mamma:
    Må ta lunsj sammen oftere!
    Og tusen takk for oppmuntringen i går kveld, den hjalp veldig på humøret!

    Fillip:
    Har hatt blogg i ett år nå, så du henger litt etter ja!hehe..Har fått med meg at du også skriver litt, har lagt deg til i sider jeg følger meg på også!

    Vi snakkes om noen uker!

    SvarSlett
  4. Når det gjelder økonomien og system er vi to, hehe. Men tror du er hakket flinkere enn meg! Men du får jo resultater i å være flink!

    Silje :)

    SvarSlett