7. mai 2010

FERIETUR!!!

Endelig har vi bestemt oss og bestilt biletter. Turen går denne gang til Thailand. Vi var i Thailand i 2008, 2 uker i Ao Nang, Krabi, og vi koste oss så mye at vi gjerne reiser tilbake!
Denne gangen skal vi prøve å se litt mer av landet. Vi flyr via Oslo og Berlin til Bangkok. Derfra drar vi sørover, kanskje innom Hua hin og Burma. Så videre mot Krabi, litt øyhopping og så til Phuket. Jeg har veldig lyst å ta en 3 dagerstur til enten Kuala Lumpur eller Singapore, får se hva vi får til! Da tar vi fly tilbake til Bangkok enten fra Phuket eller Kuala Lumpur/Singapore. Så dette blir en spennende tur, vi har ikke bestilt hotell for noen netter, vi tar det som det kommer.
Skredderen vi brukte sist vi var i Thailand sier prisene for hotell er ganske lave når vi kommer. 70-150kr natten for hotell uten basseng, 120-250 per natt med basseng.
Så nå prøver vi å få kjøpt/lånt sekker. Slitsomt å dra rundt på en stor firkantet kuffert hele tiden, mye bedre med en sekk man kan slenge på ryggen! Har du en du vil selge, låne vekk eller gi bort ta kontakt!

Se Reiserute her!

Noen vil jo tro at en tur til Thailand kan man leve lenge på, og det kan man, men det stopper ikke meg fra å drømme!
For en stund siden snakka jeg og Øystein om hva vi ville med de neste 5 årene av livet, slik at vi har en plan og mål å gå etter. Vi snakka også om reiser, og de har jeg tenkt veldig på i det siste. Når jeg først begynner å lete etter reiser, sitter jeg og planlegger når vi kan dra og hvor.
Så planen/drømmen min er slik:

Sommer 2010   Thailand
Vinter 2010      Storby, kanskje Milano, Roma, St.Petersburg, Warsawa, Tallin (en av de altså)
Sommer 2011  Australia
Vinter 2011     New York, cruise i karibien (Øystein (og Synnøve) tar vårsemesteret i New Jersey)
Sommer 2012  Se reiserute her!
Vinter 2012     Bergen/Storby

Ganske spennende synes jeg!

Nå får jeg jobbe videre på reiseinnlegget, skal prøve å få det ut i helga (til helga kanskje?)!

Fin fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar