12. desember 2011

Det nærmer seg!

17 dager til vi drar, magefølelsen sier: hjelp, oi, spennende, reiselyst, sommerfugler, skummelt, glede, hjemlengsel...

Vi har det meste i boks: bilen er solgt, omplassering for katten vår, Bobbie, er fikset, vi har fått passene i posten med visum stemplet i, mail på flere leiligheter er sendt, leilighet den første uken er fikset, alle julegaver utenom 1 er i boks og jeg har startet på pakkelisten.

I dag bestilte jeg også New York Pass, et kort man forhåndsbetaler for 1,2,3 eller 7 dager som man kan bruke på veldig mange av turistattraksjonene i New York. Man velger selv når man vil bruke kortet, men man må bruke det innen 1 år fra man kjøper det.
Vi betalte 1500 for 2 tredagerskort og gleder oss til å se Empire State Building, Top of The Rock, Madame Tussaud´s, Ellis Island, The Statue of Liberty +++

Jeg gleder meg veldig til å dra, men gruer meg veldig til å si hade til venner og familie. De siste årene har jeg blitt veldig knyttet til familien, det blir rart å ikke skulle se folk hver eneste uke! Jeg prøver å ikke tenke for mye på det, men tankene sniker seg innpå hver gang jeg ser noen jeg vet jeg kommer til å savne. Tårene kommer også snikende, det blir nok en tårevåt avskjed!

Så, vi prøver å få mest mulig ut av tiden som er igjen, denne uken begynner å bli fullbooket, på fredag drar vi til Bergen for å ta farvel med familie og venner der!
Øystein er jo litt mer vant til å ikke se familien sin hele tiden, kanskje jeg får litt mer medfølelse med han de neste halve året (det håper hvertfall han)hehe...

Fortsatt god Førjulstid til dere alle, her koser vi oss med karameller, sjokolade og drops! Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar