28. november 2011

Dagen der alt går galt!

For en start på dagen!
Vå måtte opp kvart over fem for å rekke flyet fra kjevik klokken 7.10.
Selvfølgelig er de kø nesten fra inngangsdøren og vi må snike gjennom store deler av køen( hater køsnikere selv).
Flyet blir forsinket, vi lander 20min etter skjema. Vi må ta buss inn til terminalen, og ut fra den er det selvfølgelig kø!
Vi rekker ikke lokaltoget vi hadde håpet å ta, vi må ta det svindyre flytoget. Ned til perrongen er det selvfølgelig også kø, men vi rekker toget. Etter et stopp på oslo s er det selvfølgelig poblemer med toget, vi blir ytterligere forsinket!
Vi kommer akkurat tidsnok til ambassaden, men der får vi vite at de har tekniske problemer så vi får bare vente. De håper at vi skal få ordnet frt vi skal i løpet av dagen!

Så nå står vi nå her i kulden og ler av dagens hendelser! Vi er hvertfall glad for at det ikke regner!


Selvfølgelig glemte jeg å laste opp bilde før jeg skrev mailen, og da jeg skulle kopiere teksten greide jeg å trykke lim inn istedenfor! Der forsvant alt!!! (kan ikke legge ved bilde etter at jeg har skrevet en Mail)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar