6. april 2011

SOL!

De to siste dagene har jeg vært på kurs i faktura og regnskap fra UniMicro. Uni er regnskapsprogrammet vi bruker på jobb. Frem til nå har jeg lært litt av min bror og ellers funnet ut av ting selv, så det var veldig nyttig med kursene. Kursholderen var flink og vi lærte mye som kan brukes i praksis!
Kursene ble holdt på Ernst Hotell i Kristiansand, kjempe fine lokaler, utrolig god lunsj og frukt og drikke man kan ta med seg inn på konferanserommet. Det eneste som var dumt var at rommet vi fikk tildelt var iskaldt! Fikk inn en liten oljeovn i dag, den begynte å hjelpe utover dagen!

Merker at det er lenge siden jeg har sittet på "skolebenken". Å holde konsentrasjonen i flere timer er ikke alltid like lett. I tillegg blir jeg helt utslitt av å måtte konsentrere meg sånn. Jeg fungerer best med ro rundt meg og når jeg kan jobbe når jeg vil og i mitt tempo.
I tillegg fikk jeg vondt i rygg, bryst og mage, kommer til å være helt gåen i kveld!

Øystein måtte være igjen etter praksis for å jobbe med en oppgave i dag, så da måtte jeg ta bussen. Bussforbindelsen opp hit vi bor er jo elendig, så da gikk jeg det siste stykket hjem!
For en deilig tur det var! Strålende solskinn, varmt og deilig! Det er definitivt vår!
Da jeg kom hjem dro jeg frem hagemøblene og satt ute en liten stund! Gleder meg til vi kan sitte ute og spise og begynne å grille igjen!
Jeg bare ELSKER våren!

Legger ved et lite bilderas!

En hage jeg ofte går forbi på tur! Blir alltid like glad av å se alle blomstene!


Vår fantastiske grill som vi snart skal ta i bruk igjen!

Hengestolen og sofagruppen. Bobbie sneik seg med på bildet!

I bedet på fremsiden av huset står disse og smiler til meg hver dag!



I morgen skal jeg til fysio igjen. Var der på mandag også, da var jeg skikkelig stiv igjen, neste like ille som første behandling. Hadde sterke brystsmerter i helgen, er nok en sammenheng der! Ble tipset om å prøve ut kiropraktor, og det snakket fastlegen min også om. 
Fortsetter nok med fysio litt til og ser om det blir bedre, hvis ikke bestiller jeg time hos kiropraktor. Må få orden på den ryggen min nå!

Ellers ser jeg veldig frem til helgen! Vi har 5 års bryllupsdag på fredag, og den blir feiret med dagstur til Danmark på lørdag! 

Kos deg i sola!

1 kommentar:

  1. Hei! Så deg i dag på Grim :) Jeg satt på bussen på vei til jobb.

    Hilsen Henriette

    SvarSlett