18. januar 2010

Hompetitten

Alle liv går naturlig opp og ned, hvis ikke hadde livet vært kjedelig, men, fjellene og spesielt dalene i mitt liv er litt vel store for tiden. I dag er det bare nok, nå orker jeg ikke mer, nå vil jeg bare vekk fra alt, slippe tankene og den mørke skyen som er alt for stor å blåse vekk...

Ringte gNav i dag, samme styret som alltid. Saksbehandleren ville ikke snakke om saken på telefon, vi måtte heller ha et møte sammen med arbeidsgiveren min og en annen saksbehandler. Først snakket hun om en måneds tid, hallo, 28. Februar står jeg uten noe tiltak ergo ingen lønn (hvis ikke jeg sykemelder meg), og om en måned er vi i midten av februar litt sent å skulle begynne å prate da. Jeg ble frustrert og sa at dette handler faktisk om økonomien min, og da ble det fart i sakene, så på onsdag skal vi ha et møte. Lurer på hva som skjer, bør vel ikke ha så alt for høye forhåpninger, er jo tross alt Nav det er snakk om.
Men nå orker jeg ikke tenke mer på det, Nav har ødelagt nok av min tid allerede.

God uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar