6. september 2011

Reality check

Da er flybillettene til New York bestilt.
Vi drar 30. Desember 2012 og kommer hjem igjen 06. Juli 2012.

Holder på å finspikke på ferien vi skal ha den siste måneden av oppholdet, og da jeg så på bilder fra New York ble det plutselig så virkelig at der skal jeg BO i 5 måneder...hjelp! Har nok ikke gått helt opp for meg før nå!
Kjenner hjemlengselen begynner å snike seg inn allerede! Neida, Joda, Neida, Joda...såeh...
Må bare tenke på det som en veeeldig lang ferie!

2 kommentarer:

  1. Her var det skjedd mye siden sist jeg sjekka....(men d er visst litt lenge siden jeg sjekka...) Var så koselig å se fine bilder fra huset deres, gleder oss til å besøke dere i desember (for vi rekker vel å besøke dere før dere flytter???) Gled deg til å ut på eventyr, Synnøve! Det gjør godt for sjela å komme seg ut av komfortsona og gjøre noe annet :D Hvertfall har det vært livsforvandlende for min del! Og 6 mndr kommer til å gå superfort!

    SvarSlett
  2. Skjer plutselig masse her og så er det stille en periode, litt opp og ned rett og slett!
    Dere rekker å besøke oss, men er nok ikke så koselig her da, må jo pakke ned det meste! Men vi gleder oss til å se dere igjen!

    Du har nok helt rett når du sier at det kommer til å få fort! Gleder oss veldig!

    SvarSlett