19. juni 2011

FERIE!

Nå sitter vi på flesland på vei til Trogir, Kroatia.
Øysteins foreldre, besteforeldre på sin fars side og lillebror Trygve er med.
Vi må bytte fly i Frankfurt, ca 2 timers venting, men Frankfurt er en ganske stor flyplass så tror ikke vi kommer til å kjede oss.


Lander i Split 18.25 i kveld, da venter Erik&Daniela på oss! Er meldt mellom 25-30 grader den neste uken, blir ikke feil med litt sol og varme!

Har med meg 4 nye bøker, de første dagene blir det nok mye soling og lesing, tror jeg trenger det etter en hektisk måned.
Har begynt på den første boken allerede, The house at Riverton av Kate Morton. Har allerede lest en bok av samme forfatter, The forgotten garden, utrolig bra bok, så forhåpningene til denne boken er ganske høye!

Har også med meg Shantaram, The secret life of bees og The help. Ja, alle er på engelsk! Bøker er best på original språket, også får jeg litt trening til vi skal til USA. Går faktisk ikke så mye senere enn å lese norsk heller!
Da jeg leste Twilight serien leste jeg alle bøkene på engelsk, tror alle 4 ble lest på et par uker!

God ferie til dere hjemme, håper solen titter litt frem!

5 kommentarer:

  1. du tar jo helt av på oppdateringende Synnøve!! mye reising på dere å, heldiggriser :) kos dere masse! å nyt de gode bøkene :)

    SvarSlett
  2. Jeg likte godt tilbake til riverton - kos deg med den, og kos dere på ferie! Heldiggriser ;)

    SvarSlett
  3. Husk å nyte hver dag ,det har du virkelig fortjent :-)
    Skulle gjerne vært tilbake til Trogir eg og, du får legge ut noen bilder underveis.

    Klem fra mamsen.

    SvarSlett
  4. Her var det mye nytt lesestoff, og så gøy å se bilder av nyyydelig Ada som giftet seg :) Utrolig gøy! Og dere har jo virkelig vært på reisefot! Deilig med en avslappende tur til varmen nå da. Kos dere masse og nyyyt! klem

    SvarSlett
  5. Renate: Har lest litt over 100 sider nå og liker den godt, men ble litt fortere hektet da jeg leste den glemte hagen!

    Mamma: NYTER TIL DET FULLE! Bilder kommer i morgen!

    Therese: Fant ut det var på tide med litt oppdateringer, også var det så mye som hadde skjedd så måtte dele det opp litt!
    Vi koser oss og nyter varmen, var nesten litt i overkant med godt over 30 grader i skyggen i dag, men for all del, vi klager ikke!!!

    SvarSlett