12. mars 2011

Tok en liten pause jeg!

Og det trengte jeg visst. Vi var i Bergen i vinterferien og koste oss veldig!
Uken inneholdt blandt annet:
- bursdagsbesøk
- venninnebesøk på café
- god biffmiddag med godt selskap
- Ylvis 4
- bilreperasjon
- gode venner
- familie
- masse kjøring

Formen min var ganske bra da vi var i Bergen, sett bort i fra ryggen min som tulla seg veldig på nettene. Så jeg hadde lurt meg selv til å tro at jeg ikke skulle få noen reaksjon på at vi hadde vært litt vel aktive. Tror du det funka eller?
Så neida, fikk en liten smell denne uken. Men hadde krefter til cafébesøk med mommor, mamma, søster og niese, og det var skikkelig koselig! Besøkte også lille Leo på sykehuset, glemmer alltid så små de er når de er nyfødt!
Fikk jobbet litt også, var innom kontoret en liten tur, der var det svart gitt! Uheldig som min bror har vært siste tiden så begynte vinterferien for han med brann på kontoret. Les her.
Alt av utstyr som stod der er ødelagt, men vi hentet ut en del papirer som fremdeles er lesbare, og det gjør alt mye lettere, var en del papirer i forbindelse med årsoppgjør og diverse. Fremover blir min jobb å scanne alt, for det lukter ganske fælt, ikke noe å ta vare på! Min bror har laget et midlertidig kontor på gjesterommet hjemme hos seg, det var der jeg var og jobbet i går.
Passet min niese i noen minutter, hun er en solstråle!

Nå i helgen er vi avlastere. Blir husarbeid nå og henging på sofaen i kveld! Øystein og jeg har vært så flinke denne uken, ikke noe godteri eller chips i ukedagene, men i kveld skal vi kose oss!
Ha en fin helg alle der ute! Tenk, våren er på vei, glede!

3 kommentarer:

  1. Kjekt å lese! Fint at du fikk deg en tur til Leo selvom ikke formen var helt på topp. Er helt utrloig å se de nyfødte! Så merkelig! Følte meg så klumsete med han selvom det ikke er lenge siden Mathilde var liten.
    Flinke dere er med god i helgene! Vi begynte slik, og skal fortsette nå, men må innrømme at det har vært ett lite opphold ;)
    Stå på videre :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Formen va bedre på fredag, va bare Torsdag som var helt på tryne!
    Ja eg va veldig forsiktig med Leo, de føles jo så små og skjøre, blir liksom aldri vant til hvor små de faktisk er!
    Vi begynte for alvor denne uken, hehe, så har ikke vært så flinke vi heller! Men greide å holde oss helt unna godteri frem til lørdag, må bare ha litt "sunnere" desserter i ukedagene for å kose oss!
    Lykke til dere også!

    SvarSlett
  3. SÅ bra! Aldri vandt nei :)
    VI har begynt "på nytt" for alvor denne uken. Har spist en halv liten sjokolade og er veldig fornøyd med det ;) Og bolle i kveld hos mamma :) :)

    SvarSlett