28. juli 2010

Nyttårsforsett update!

Begynte plutselig å tenke på nyttårsforsettene mine, og hvordan jeg egentlig lå an. Så jeg har leitet i gamle innlegg og funnet frem igjen forsettene.
De ser slik ut:


- trene mer, spise sunnere, gå ned i vekt (det har jo veldig mye med hverandre å gjøre) Holder på!
- dra på en ferie vi har lyst til (Thailand, USA) DONE!
- bli ferdig med det vi har begynt på utenfor huset Gort en del!
- utvide kjøkkenet Begynte i dag, gjør det ferdig iløpet av helgen!
- lese flere bøker ( har 6stk jeg har veldig lyst å lese) Lest alle jeg ville lese, og flere! Holder på med en ny, og ligger flere på vent!
- bli flinkere til å stå opp om morgenen Ikke helt der enda, men vi jobber med saken (kanskje ikke så hjelpsomt at jeg blogger når klokka er 3 på natten)
- finne ut hva som "feiler" meg Holder på her også, skal til spesialist og fastlege i slutten av August.
- Gjøre ferdig småting inni huset Hvilke småting? Her må jeg tenke litt...
- Ha mer kjærestetid med Øystein Getting there...men en del jobb igjen, kanskje vi skal innføre date-night?
- bli mer miljøvennlig Yes! Sorterer hvertfall papir, matavfall, glass og metall. Neste steg er vel plast sortering! Prøver også å skru ned varmen, slå av lys osv. Men å ta korte kalde dusjer, det er jeg ikke klar for enda!

Ser jo ganske bra ut dette om jeg må si det selv, "klappe meg selv på skulderen"! Det var gøyt å lese igjennom listen, få motivasjon til å fullføre resten, er jo ikke så mange punkt igjen!

I morgen skal jeg i møte med NAV, de skulle egentlig kontakte meg i Juni, men begge saksbehandlerene mine er sykemeldt. Heldigvis møtte jeg på en utrolig hjelpsom mann i resepsjonen, så ting ser ut til å ordne seg, krysser alle fingre og tær for det ihvertfall! Kommer meg en update i morgen!

Skal se om jeg får slengt inn et par innlegg om Thailand og Bryllupet de neste dagen. Kanskje et punkt på listen burde vært : blogge minst en gang i uken?hehe...

Ha en fortsatt god uke og NYT sommeren!

2 kommentarer:

  1. Så flink du har vært Synnøve, du har jo fått gjort masse :)
    JA til date-night. Det er virkelig gull verdt og en skikkelig investering!!
    Jeg hadde også som mål å bli flinkere til å sortere, og jeg mangler også å sortere plast nå, kanskje august er tiden for å begynne?!

    Klar for å treffe dere snart ja, utroolig lenge siden. Lykke til med både nav, spesialist og lege! Hold ut!

    SvarSlett
  2. Hei Therese!
    Ja kanskje vi ska begynne med datenight..får gjøre det når Øystein begynner på skolen igjen og vi ser når som passer best! E bra med litt kvalitetstid, også må man jo gjøre en innsats og kanskje være litt romantisk, hente frem igjen gamle minner og ting som vi gjorde da vi var nyforelsket!

    August er vel en fin tid for plastsortering, syns avfall sør kunne fått fingen ut og startet nå, de har jo snakket om det leeenge! Hadde vært så mye enklere om vi bare kunne satt ut en plastsekk sammen med bosset! Men, vi må jo begynne en gang!

    Når skal vi treffes? Kan jo ta en dobbeldate etter PitStop en gang? Var så koselig å se dåkkar alle tre i dag, Eline e bare helt nydelig!
    Leste på bloggen at Peter overraska med tur, det hørtes skikkelig koselig ut! Tror eg ska få Øystein til å henge litt med Peter så han kanskje plukker opp noen gode tips! hehe...du har hvertfall en god mann!

    SvarSlett