1. november 2012

Ny serie på bloggen: Hjemmelaget

Jeg blir av og til litt nysgjerrig på hvor mange som faktisk gidder å lese bloggen min, så fra tid til annen stikker jeg innom statistikken for å se. Denne gangen fikk jeg meg et lite sjokk, for innlegget om eplesyltetøyet hadde fått veldig mange treff allerede!

Mine topp tre innlegg er disse:

Reisetips
Hjemmelagde Myke karameller 
Hjemmelaget eplesyltetøy

Gjengangeren er altså hjemmelaget mat og reise. Reiseinnlegg har jeg jo lagt ut en del av, så jeg tenkte å lage en serie med de oppskriftene jeg har fått gode tilbakemeldinger på. De første jeg kommer til å legge ut er Lasagne og Hamburger!

Gled dere!

Hjemmelaget Hamburger med focaccia


1 kommentar:

  1. Mmmmm! Så godt ut! Legg ut oppskrift før helgen, så jeg har noe godt å lage ;-)
    P.S. har du tenkt på å fjerne den greien som gjør at vi må skrive inn et umulig ord før jeg kan legge ut innlegg? Bommer så mange mange ganger før jeg treffer riktig ord:-b

    Klem- Marte.

    SvarSlett