31. mai 2010

et helt dagligdags innlegg!

Fant ut at det er en måned siden jeg skrev et helt vanlig innlegg om alt og ingenting.
Uken som gikk jobbet jeg to lange dager, og det merket jeg i helgen. Alle som jobber med regnskap vet allerede hva jeg snakker om, årsoppgave og selvangivelse! Fristen for levering er egentlig i dag, men vi har jo selvfølgelig søkt om utsettelse i 2 uker. Siden jeg reiser om en uke, må vi være ferdig innen det, og det skal vi fint klare, er ferdig med det meste!

Formen er bra, men merker godt at jeg jobber ekstra for tiden. Er veldig trøtt på kveldene, og i helgen var formen skikkelig slapp! Sov nesten hele lørdag, og tok det ganske rolig på søndag. Men hadde frukt&filmkveld med pappa fredag(Øystein var på eksamensfest), slappe av kveld med Øystein lørdag, også lagde jeg rabarbra pai på søndag og da kom mamma og pappa på besøk! Fikk også trent en liten økt!

Et av nyttårsforsettene mine var jo å trene/gå ned i vekt, og det går faktisk veldig bra. Trener 2-3 ganger i uken, og er halvveis i antall kilo jeg vil ned! Er bra motivasjon at klærne begynner å bli for store! "klappe meg selv på skulderen"!
Et annet nyttårsforsett var å lese mer bøker, og det har jeg jammen meg også fått til! jeg leste først "a timetravellers wife", så hele twilight sagaen(leste alle 4 på engelsk på et par uker), og så begynte jeg på italienske sko, men er ikke helt hekta på den enda. Tenkte jeg skulle ta med noen bøker til Thailand, greit å ha noe å lese på laaange flyturer og på stranden!

Prøver å komme på flere nyttårsforsett, men tror jeg må bla tilbake til det gamle innlegget og friske opp minnet litt!

Fikk time til spesialist i Juni, så da får jeg svaret på om jeg har ME eller ikke. Har vært litt frustrert siste måneden, har jo snart gått tre og et halvt år siden jeg ble sykemeldt, ikke så lett å se positivt på fremtiden når jeg ikke har blitt noe bedre siden da. MEN, jeg må planlegge og ha mål å gå etter, nytter ikke å se svart på alt. Heldigvis er Øystein her og støtter meg og drømmer sammen med meg!

Nå hører jeg sengen rope, gleder meg faktisk til i morgen. Er meldt varmt og deilig vær så tenkte jeg skulle gå en tur på formiddagen. Også er det familiemiddag hos mamma etterpå, koselig å møte folk hver uke!

Forresten, Øystein minnet meg på noe, vi har kjøpt grill. Eller vi kjøpte grillen for et par uker siden, men jeg hentet den i dag! Den er allerede innviet, koteletter og laks! NAM! Den kommer til å bli brukt MASSE!

Nyt solen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar